Hej, vi är ett coverband som precis haft en första spelning och kommit igång med raketfart, vi består av 4 gubbar som jobbar hårt för att leverera just den musik som publiken vill höra, har en del kontakter runt om landet och vårt mål är att lira på Engelen i höst.
Vi söker en körsångerska som kan lägga till det där lilla extra i våra liveshower, en fin röst där det krävs, en underhållare där det behövs, en hype woman som kan hjälpa till att vara ansiktet utåt, ett komplement till att vi är 4 gubbar som spelar instrument, sjunger och har mycket att göra på samma gång på scenen. Känner du dig träffad?
Hojta till så fort som möjligt då vi har massor med låtar att repa in inför hösten. :)